Kleine brech op groot avondtuur - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Brechje Hendriks - WaarBenJij.nu Kleine brech op groot avondtuur - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Brechje Hendriks - WaarBenJij.nu

Kleine brech op groot avondtuur

Blijf op de hoogte en volg Brechje

07 November 2014 | Nederland, Langenboom

Het is bijna zover... over 3 dagen stap ik in het vliegtuig naar Thailand.
Mensen vragen waar ik precies heen ga.. ik antwoord met: “Thailand”. waarop hun weer vragen: ''ja maar wáár in Thailand?”
Ik heb 3 meiden ontmoet via een algemene reissite die in hetzelfde schuitje zitten/zaten als ik. Na wat berichtjes over en weer en een ontmoeting klikte het eigenlijk meteen en hebben we besloten om dit grote avondtuur niet alleen maar met elkaar te starten.
We komen aan op Bangkok, hebben al vanuit Nederland een hostel voor 2 dagen op Khaoasan Road (=backpackers straat) geboekt. en vanuit daar gaan we met de nachttrein naar het welbekende olaatsje Chiang Mai (Noorden) en vanuit daar zie ik het allemaal wel..
Ik vind het spannend maar ik heb er ook veel zin in.
Het is nog erg onwerkelijk dat ik, als Longtree, Langenboomse girl, over een paar dagen aan de andere kant van de wereld zit.
Ik ben druk bezig met inpakken, alles nachecken, kijken of skype het doet en doei zeggen voor 2 maanden.
Ik had in eerste instantie zelf nooit gedacht dat dit zo snel op mijn pad zou komen maar ik ga hier af en toe een berichtje op plaatsten om jullie een beetje op de hoogte te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Langenboom

Brechje

Actief sinds 07 Nov. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 5766

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 13 Januari 2015

Thailand en meer

Landen bezocht: